Xonar Xense już w Polsce - pierwsza karta dźwiękowa do gier FPS... od ASUSa

Coraz trudniej przekonać zwykłych graczy, że rzeczywiście potrzebują kartę dźwiękową, a już w ogóle że wypadałoby kupić taką, która zastąpiłaby układ seryjnie montowany na płycie głównej komputera.

marcindmjqtx

04.11.2010 | aktual.: 07.01.2016 12:59

Co w nim złego? Większość obecnie montowanych układów daje możliwość przełączenia z trybu stereo w 5.1, a nawet 7.1. Dodatkowo pojawiają się wyjścia optyczne oraz S/PDIF...

Mimo wszystko zarówno Creative jak i Asus nie odpuszczają, wprowadzając na rynek coraz to nowsze i lepsze(?) karty dźwiękowe. Dobrym przykładem może tu być Xonar Xense, wyprodukowany w kooperacji ze znanym producentem słuchawek Sennhiser.

W zestawie znajduje się karta dźwiękowa oraz jedne z najbardziej docenianych przez graczy słuchawek - Sennheiser PC350 w edycji Xense. Według zapewnień producenta pozwoli to "rasowym graczom" na uzyskanie niezwykle realistycznego dźwięku. Wypada uwierzyć na słowo, zwłaszcza, że już same słuchawki PC350 bardzo dużo dają w kwestii ubarwienia efektów audio w grach. Dodatkowo, zestaw został ponoć przebadany na okoliczność utraty jakości dźwięku, spowodowanej brakiem współpracy między kartą, a używanymi z nią słuchawkami. W tym przypadku współczynnik straty był najniższy z całej puli przebadanych wariantów.

Jednak główną zaletą karty dźwiękowej ma być bardzo wysoki poziom redukcji szumów, eliminujący pojawianie się przypadkowych artefaktów w paśmie, oraz wzmocnienie dźwięku przestrzennego 5.1 na tyle, aby umożliwić użytkownikowi precyzyjną lokalizację źródła konkretnych odgłosów w środowisku gry. To oczywiście bardzo pożyteczna cecha i poprawnie działająca znacznie wspomaga gracza w jego zmaganiach z losem, oraz innymi... graczami.

Sugerowana cena detaliczna zestawu ma oscylować w okolicach 799 złotych.

[via Asus]

Łukasz Cichy

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościhardwareasus
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.