XCOM 2 wyłącznie na PC, bo Firaxis czuje się na nich jak w domu
A w dniu premiery zagramy tylko na myszkach i klawiaturach. Bardziej pecetowo do tematu podejść się nie da.
09.06.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:02
To nie tak, że Firaxis to zawzięci "blacharze", nie lubią konsol czy nie chcą sprzedać kilka razy więcej gier. Zamierzają po prostu zrobić jak najlepszą grę. A to - według jej dyrektora kreatywnego - możliwe jest tylko na platformie, którą Firaxis zna jak własną kieszeń. PC właśnie.
"Żeby to osiągnąć musimy wykorzystać całe nasze doświadczenie. Doświadczenie zebrane tutaj, na PC. To nasz dom i tu czujemy się najwygodniej." - tłumaczy Jake Salomon
To pecetowe dziedzictwo oznacza interfejs przystosowany najlepiej jak się da do zestawu myszka + klawiatura. Wsparcie padów ma dla Firaxis niski priorytet i dodane zostanie dopiero po premierze.
Ta - jak informowaliśmy przy zapowiedzi - już w listopadzie.
[Źródło: IGN]
Piotr Bajda