Xbox. W końcu powstaje bezprzewodowy headset od Microsoftu
Xbox Wireless Headset nie dość, że nie odstrasza ceną ani wyglądem, posiada kilka funkcji znamiennych dla sprzętów z bardzo wysokich półek.
Ale po kolei. Xbox Wireless Headset można już zamawiać w przedsprzedaży, która potrwa do 16 marca. Cena? 449 zł. Dodajmy, że konkurencyjna propozycja PlayStation 5 Pulse 3D to wydatek o 100 zł większy. Ale na porównania przyjdzie jeszcze czas.
Propozycja Microsoftu skierowana jest głównie do graczy, ale bez problemu podłączymy słuchawki również do smartfona i peceta za pośrednictwem Bluetootha. Najważniejsza informacja jest natomiast taka, że Xbox Wireless Headset wspiera dźwięk przestrzenny w formatach Dolby Atmos, DTS Headphone:X oraz Windows Sonic. A to już cechy sprzętów z nieco wyższej półki cenowej. Oczywiście na ostateczne wnioski przyjdzie jeszcze czas.
Poniżej pełna specyfikacja słuchawek:
- Zawartość opakowania: Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy dla konsoli Xbox, Kabel USB-C do ładowania (długość: 14 cali),
- Zastosowane materiały: Pałąk- opaska stalowa otoczona piankową wyściółką, nauszniki - owalna konstrukcja ze sztucznej skóry (poliuretan) i z piankową wyściółką,
- Konstrukcja mikrofonu: elastyczny pałąk z dwoma mikrofonami i podświetlaną diodą LED sygnalizującą pracę mikrofonu
- Przetworniki: średnica przetwornika: 40 mm, membrana z kompozytu papierowego i magnes neodymowy, impedancja przetwornika: 32 omy, pasmo przenoszenia: 20–20 000 Hz,
- Elementy sterujące: przyciski zasilanie/parowanie, wyciszanie, pokrętło regulacji równowagi między głośnością dźwięków z gry a głośnością rozmów głosowych (lewy nausznik), pokrętło regulacji głośności (prawy nausznik),
- Bluetooth: Wersja Bluetooth: 4.2 (A2DP, HFP, HSP),
- Kodek: SBC,
- Bateria: Wbudowany akumulator litowo-jonowy zapewniający do 15 godzin pracy na jednym ładowaniu. 30 minut ładowania pozwala uzyskać 4 godziny czasu pracy baterii, a całkowite naładowanie zajmuje ok. 3 godziny, jeżeli zestaw słuchawkowy nie jest używany,
- Masa: 312 g (11 uncji),
- Wirtualny dźwięk przestrzenny: Obsługa technologii dźwięku przestrzennego, takich jak Windows Sonic, Dolby Atmos i DTS Headphone:X w przypadku używania z konsolami Xbox Series X|S oraz Xbox One,
- Aplikacja Akcesoria Xbox: Obsługa funkcji korektora, wzmocnienia niskich tonów, automatycznego wyciszania oraz regulacji jasności diody LED i czułości mikrofonu.