Xbox One nie dał rady Full HD w Pro Evolution Soccer 2016

Konami twierdzi, że nikt nie zauważy różnicy.

Xbox One nie dał rady Full HD w Pro Evolution Soccer 2016
marcindmjqtx

Miesiąc temu podrzuciliśmy Wam świetną wiadomość, którą podzielił się ze światem Adam Bhatti, europejski opiekun marki. „PES 2016 będzie działał w 1080p na Xboksie One”. Konsola Microsoftu w końcu miała wyjść z cieni konkurencji i stanąć z nim w jednym szeregu. Pojawiły się również pogłoski, że skoro działa ona na tym samym silniku, co Metal Gear Solid, to może i Snake dobije do tej magicznej rozdzielczości. Porzućcie nadzieję, przygotujcie szczękę na kolejny lewy sierpowy od rzeczywistości. Bhatti mówił półprawdę.

Xbox One nie dał rady zapewnić stałej płynności w PES 2016 w rozdzielczości 1920x1080 pikseli. Demo gry owszem, działa w 60 klatkach i 1080p, ale nie na 1920, a na 1360 pikseli. Tak jest, na Waszych monitorach i telewizorach gra wyświetla się w 1360x1080p. Nie wiadomo czy taka rozdzielczość utrzyma się w pełnej wersji gry, czy być może zostanie delikatnie podniesiona. Jedno jest pewne - nie będzie to Full HD. Ustami Adama, Konami zapewnia, że nie zauważymy różnicy a w zamian zyskamy płynność.

Jest rok 2015. Za cztery miesiące ostatnia cyferka znów ulegnie zmianie. Tymczasem jedna z dwóch głównych konsol nie potrafi utrzymać 60 klatek i rozdzielczości Full HD w symulacji piłki nożnej. Ta generacja była przestarzała jeszcze przed swoją premierą.

Premiera PES 2016 już 18 września. Platformy docelowe to PC, PS3, PS4, Xbox 360 oraz One.

[Źródło: GamingBolt]

Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.