Xbox LIVE Arcade wciąż rośnie. Znamy największe hity 2010 roku

Dane na temat sprzedaży gier w Xbox LIVE Arcade najczęściej są liczone mało precyzyjnymi metodami, jak na przykład liczba wpisów na tablicach wyników. Teraz swoje analizy pierwszej połowy 2010 roku podała organizacja FADE (Forecasting & Analyzing Digital Entertainment). Przyjrzyjmy się im.

marcindmjqtx

Okazuje się, że po dość powolnym początku roku, od marca zyski Xbox LIVE Arcade zaczęły rosnąć. W pierwszej połowie roku Microsoft zanotował wzrost aż o 36% w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku.

FADE potwierdza, że kluczowym momentem był zestaw gier "Bloc Party", w którego skład wchodziły: Toy Soldiers, Perfect Dark,  Scrap Metal i Game Room. Oczywiście to dwa pierwsze tytuły były największymi hitami, co pokazuje zestawienie najlepiej sprzedających się gier w XBLA w pierwszej połowie bieżącego roku:

  1. Toy Soldiers (Signal Studios) - dochód: 4.6 milliona dolarów
  2. Trials HD (RedLynx) - dochód: 4.4 milliona dolarów
  3. Castle Crashers (The Behemoth) - dochód: 2.9 milliona dolarów
  4. Battlefield 1943 (EA DICE) - dochód: 2.5 milliona dolarów
  5. Perfect Dark (4J Studios) - dochód: 2.4 milliona dolarów
  6. Marvel vs. Capcom 2 (Capcom) - dochód: 1.8 milliona dolarów
  7. Family Game Night (EA Bright Light) - dochód: 1.7 milliona dolarów
  8. Shadow Complex (Chair Entertainment) - dochód: 1.2 milliona dolarów
  9. Magic: The Gathering (Stainless Games) - dochód: 900,000 dolarów
  10. Call of Duty Classic (Infinity Ward) - dochód: 800,000 dolarów

FADE zauważa również skuteczność promocji, które w tym roku były naprawdę liczne i często skutkowały wzrostem sprzedaży gier o 50-200%. Microsoft również musi być tego świadomy i mam nadzieję, że firma wyciągnie odpowiednie wnioski.

Jeśli trend wzrostowy się utrzyma, to Xbox LIVE Arcade może zanotować rekordowy rok.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.