Xbox Game Pass za 4 zł powraca. A przecież promocji miało już nie być
Pomimo wcześniejszych zapewnień ze strony Microsoftu, promocja na Game Passa jednak wróciła. Chociaż tym razem nie kupicie wersji Ultimate na 3 miesiące za 4 zł.
07.07.2023 12:48
"To już jest koniec... nie ma już nic" - jednak tym razem klasyka Elektrycznych Gitar nie pasuje do sytuacji, chociaż miało tak być. Marcem 2023 roku Microsoft poinformował o końcu promocji "Xbox Game Pass za 4 zł". Tymczasem dziś promocja niespodziewanie powróciła, o czym donosi portal xgp.pl.
Xbox Game Pass znów za 4 zł, ale tylko na miesiąc
Microsoft dopiero co podniósł ceny abonamentu Xbox Game Pass (każdej wersji), a już następnego dnia przywrócono dawną promocję. Być może w ten sposób firma chce przyciągnąć więcej klientów. Z promocji "Xbox Game Pass za 4 zł na miesiąc" mogą skorzystać zarówno nowi użytkownicy, jak i niektórzy powracający.
Czy to dobry moment na zakup abonamentu Xbox Game Pass w promocji? I tak i nie. Z jednej strony w usłudze Microsoftu znajdziemy setki gier przeróżnych gatunków, więc każdy znajdzie coś dla siebie w dowolnym momencie. Co więcej w lipcu go usługi powróciło także Grand Theft Auto 5. Jednakże może warto się wstrzymać z zakupem do września. Nie mamy jednak gwarancji, że promocja nadal będzie dostępna. Niemniej biorąc pod uwagę wcześniejsze podejście Microsoftu, niewykluczone że tak będzie.
A wrzesień będzie miesiącem dla Microsoftu dzięki premierze Starfield - gra będzie dostępna w Xbox Game Pass. Na taki hit z pewnością rzucą się miliony graczy. O grze Starfield wiemy już całkiem sporo, a więcej informacji możecie znaleźć tutaj: Starfield: cena, wymagania i gameplay. 30 FPS staje się faktem.
Oświadczenie Microsoftu z marca 2023 roku w sprawie Game Passa
W marcu serwis The Verge ujawnił plany Microsoftu związane z usługą Xbox Game Pass. Wówczas Kari Perez, szefowa globalnej komunikacji działu Xbox, skomentowała sprawę w ten sposób: "Wycofaliśmy naszą poprzednią ofertę wstępną dla Xbox Game Pass Ultimate i PC Game Pass i oceniamy różne promocje marketingowe dla nowych członków w przyszłości."
Arkadiusz Stando, redaktor prowadzący Polygamii