Wyższa Szkoła Jazdy #3: japońskie RPG

Nie macie czasem wrażenia, że zagrać w jednego japońskiego RPG-a to jak zagrać we wszystkie? To oczywiście olbrzymie uproszczenie, ale gatunek ten od lat powtarza schematy utrwalone przez największe tytuły. Niestety, nie wszystkie z tych zasad warto ślepo kopiować. Kilkanaście z nich znajdziecie w trzecim już odcinku Wyższej Szkoły Jazdy. Jak zwykle zachęcam do dopisywania własnych punktów i obserwacji. Natomiast wszystkich urażonych, podobnie jak tap-chan, tym bezpardonowym atakiem na japońskie RPG-i, pragnę uspokoić, że za miesiąc dostanie się zachodniej szkole robienia tego gatunku.

Wyższa Szkoła Jazdy #3: japońskie RPG
marcindmjqtx

29.04.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:49

14 lat to mniej więcej najlepszy wiek na uratowanie świata...

... przed tyranią złych galaretek i kaktusów...

... oraz stworów będących skrzyżowaniem kosiarki i psa sąsiada.

Na początku gry spłonie twoja wioska, to pewne.

Wszyscy kochamy losowe walki.

W każdej dobrej drużynie powinien być człowiek kot albo podobny stwór.

Dobry miecz to miecz wielkości swego właściciela.

Bohater mimo swych 14 lat zawsze ma w drużynie mały harem.

Im bardziej bohater jest zniewieściały, tym lepiej.

Goła klata i głupia fryzura nieodzownym atrybutem bohatera, a już zwisający z czoła kosmyk włosów to ostatni krzyk mody.

Uwielbiamy 50-ty raz oglądać animacje tego samego ataku.

Najfajniej jest chodzić tylko z góry wyznaczonymi ścieżkami.

Im dziwniejszy tytuł, tym lepiej, a gdy ma w sobie coś niemieckiego, to już w ogóle "zuper".

Marcin Lewandowski

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.