Wyobraźcie sobie Wipeout, w którym każdy wyścig jest inny
A otrzymacie .the Rush//, proceduralnie generowane wyścigi!
.the Rush// to proceduralnie generowane wyścigi, w którym automatyczny skrypt tworzy wszystko: od bolidu przez trasę po otoczenie dookoła. Projekt jak najbardziej garażowy, tworzony od ponad roku przez jedną osobę, która tak opisuje swoje motywacje:
Wracając do domu zacząłem się zastanawiać, czemu mam tyle problemów z robieniem i kończeniem gry. Dwie rzeczy przyszły mi na myśl: cena błędu i wysiłek zespołowy. Aby ograniczyć źródła obu błędów, zacząłem pracować w pojedynkę nad proceduralnym silnikiem do gry. Zamiast polegać na innych, Cedric Guillemet postanowił polegać tylko na swoim skrypcie.
.the Rush// ma być gotowy we wrześniu, na pecetach, linuksie i makach. Więcej o projekcie i pracach nad nim przeczytacie na blogu autora (po francusku).
Konrad Hildebrand