Wygląda na to, że największym wrogiem Lary w Rise of the Tomb Raider będzie otoczenie

Mielibyście coś przeciwko trochę większej dawce survivalu zamiast strzelaniny?

Wygląda na to, że największym wrogiem Lary w Rise of the Tomb Raider będzie otoczenie
marcindmjqtx

04.02.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:17

Ja nie. Im więcej myślę o poprzednim Tomb Raiderze, tym bardziej drażnią mnie momenty, w których gra gubiła charakter serii i zmuszała nas do plucia ołowiem i obrzucania przeciwników granatami. Pierwsze informacje o Rise of the Tomb Raider opublikowane w Game Informerze sugerują, że autorzy podchodzą do sprawy inaczej.

Głównym przeciwnikiem Lary ma być nieprzyjazne środowisko. Wygląda na to, że tym razem będzie bardziej różnorodne, bo wiemy już, że zwiedzimy Syberię, ale nie będzie to lokacja, w której będzie się dziać akcja całej gry. Lara będzie musiała zadbać o siebie tworząc narzędzia umożliwiające przeżycie w niesprzyjających warunkach. System craftingu ma przypominać rozwiązania z Obcego: Izolacji. Gdy już zatroszczy się o ciepłą odzież, broń i przedmioty leczące, będzie mogła pomyśleć o jedzeniu. A konkretniej - o upolowaniu jedzenia. Zwierzęta mają być całkiem rozgarnięte, więc napełnienie żołądka będzie wiązać się z podchodami i poznaniu zwyczajów naszych przyszłych ofiar. Niektóre wyjdą ze swojej kryjówki tylko w nocy.

Wygląda też na to, że zagadki będą w Rise of the Tomb Raider nieco trudniejsze. W poprzedniej grze było ich bardzo mało i nie należały do najtrudniejszych. Naprawdę liczę, że to się zmieni.

Fabularnie Rise of the Tomb Raider ma być opowieścią o dziewczynie, która musi udowodnić światu, że jej relacja z wydarzeń poprzedzających tą odsłonę nie jest zmyślona. Nikt nie chce uwierzyć w historię o mitycznych stworzeniach, które widziała na własne oczy, więc zaszywa się na odludziu i szykuje ekspedycję, która udowodni, że to ona ma rację. Nie musi przekonywać tylko Jonaha Maiavy, kucharza ze statku Endurance, którego spotkamy również w Rise of the Tomb Raider.

Warto odnotować również fakt, że choć gra ukaże się póki co tylko na Xboksie 360 i Xboksie One, to studio Crystal Dynamics pracuje tylko nad tą drugą wersją. Za Rise of the Tomb Raider na Xboksie 360 odpowiada Nixxes Software.

[źródło: neoGAF, Eurogamer] Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360crystal dynamics
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.