Wydawcy winni wysokich cen PSP Minis

Jakub Jatkiewicz

08.10.2009 15:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

PSP Minis w założeniach miało być tanią platformą z minigrami przeznaczonymi na PlayStation Portable. Jednakże pierwsze gry wydane w tej formie wcale nie są takie tanie, ich ceny wahają się w przedziale od 4,99 do 9,99 dolarów czyli niewiele mniej niż tytuły wydane wyłącznie na PSN.

Dodatkowo niektóre tytuły są znacznie droższe niż ich odpowiedniki z iPhone'a, dla przykładu Hero of Sparta na PSP kosztuje 5,99 dolarów a na telefon Apple jedynie 1,99 dolarów. Podobnie jest w przypadku gry Fieldrunners, cena na iPhone'a to 2,99 a na PSP aż 6,99 dolara. Eric Lempel z SCEA, który wypowiedział się na temat tej sytuacji, przyznał, iż w kwestii ceny o wszystkim decyduje wydawca i to właśnie wydawców należy winić za stosunkowo wysokie ceny.

"Cenę ustala wydawca określonego tytułu. Muszą oni ostrożnie wyceniać swoją zawartość. Minis miało być czymś innym i chcieliśmy za pośrednictwem tej usługi zobaczyć wiele rożnych typów gier.

Jeśli wycena nie jest odpowiednia, konsumenci mogą odrzucić propozycję i wybrać coś innego".

Być może wysokie ceny są spowodowane jedynie tym, że to pierwsze dni działania PSP Minis i wydawcom ciężko było konkretnie zrównoważyć ceny poszczególnych tytułów. Eric Lempel podziela opinię, że obecnie gry na Minis są trochę za drogie, być może w najbliższym czasie sytuacja ulegnie poprawie.

fot.: Sony

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)