Wszystko zmierza na PS4

Spokojnie, Phill Spencer nie wycofał w nocy Microsoftu z konsolowego biznesu. Ot, mowa o grze Everything, w której możemy być... czymkolwiek zechcemy.

Wszystko zmierza na PS4
Maciej Kowalik

09.03.2016 10:43

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jeśli instynkt podpowiada Wam, że chodzi tu raczej o eksperyment niezależnego twórcy, a nie ostateczny symulator świata i wszystkiego, co w nim żyje od Rockstar, to macie rację.

EVERYTHING - Announcement Trailer | PS4

Ale nie będzie to pierwszy niecodzienny projekt autora, którym jest David O'Reilly. Niezależny filmowiec, autor kilku teledysków, generalnie człowiek, który chadza własnymi ścieżkami. To właśnie on stworzył grę/wygaszacz ekranu Mountain, a wcześniej opracował holograficzną przygodówkę, która dostarczała rozrywki i irytacji J. Phoenixowi w filmie "Ona".

[vimeo id="99098990"]

Symulator góry pozwalał "robić wszystko to, co robi góra", Everything przyświeca z kolei myśl, że jeśli coś widzisz, to możesz się tym stać.

Ooookaaaay. Za bycie spinaczem podziękuję, ale jakaś cząstka mnie jest ciekawa co z tego wyjdzie. Zwiastun nie mówi absolutnie nic. Obrazki w zasadzie też. O'Reilly otwarcie przyznaje, że nie ma wielkiego pojęcia o tworzeniu gier, a tymczasem rzuca się z motyką na słońce. No, ale w porządku. Może nas zaskoczy. Co mamy do stracenia?

Obraz
Obraz
Obraz

Ciekawe czy najpierw zagramy w Everything czy może Wild Michela Ancela. Żeby było zabawniej, gra Francuza, w której mamy mieć możliwość kontrolowania każdego stworzenia jakie pojawi się na ekranie w trakcie tej prehistorycznej zabawy, wydaje się być w samych założeniach skromniejszą wersją pomysłu irlandzkiego filmowca. No, ale za nią naprawdę trzymam kciuki. Może się to przydać, bo Sony - wydawca - jakoś nie chwali się postępami prac.

Everything trafi na PS4, gdy będzie gotowe. Później przeskoczy na PC.

[źródło PS Blog, RPS]

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.