Wszystkie twory Minecrafta bledną przy projekcie odtworzenia Śródziemia w skali 1:1
Już nie za pomocą mojangowych klocków, a silnika Outerra stworzonego do renderowania całych planet.
Kiedy ostatni raz mu się przyglądaliśmy, owszem - robił wrażenie, ale chyba do nie końca doceniliśmy drzemiące w nim możliwości. Wyrenderowanie planety brzmiało ciut bezdusznie. Robiło wrażenie, ale nie pobudzało wyobraźni. Odtworzenie Śródziemia... To już całkiem co innego. Nawet jeśli projekt - nad którym prace wciąż trwają, nic tu nie jest ukończone - nie przerodzi się w nic więcej niż wirtualny globus stworzonych przez Tolkiena krain, to i tak dla niejednego fana wszystkich opowieści ze Śródziemia będzie to nie lada gratka.
Na stronie projektu znajdziecie linki, umożliwiające pobranie dema i polatanie po ukończonych krainach.
[źródło: Kotaku]
Maciej Kowalik