Wszyscy ludzie Skyrimu
A także Argonianie, Khajici, Elfy i Orkowie.
15.08.2011 | aktual.: 06.01.2016 12:11
Pierwszy obrazek pokazuje jak zmieniła się grafika modeli postaci od czasów Obliviona, a nawet Morrowinda (a zmieniła się znacznie - zobaczcie powiększenie). A pozostałe kilka to już przykłady realizacji idei w grze.
Nie jestem graficznym fetyszystą, taki poziom szczegółowości modeli w zupełności mi odpowiada. A Wam? Zobaczymy, jak to się będzie ruszać...
A tymczasem Rafał z gram.pl wynotował sporo szczegółów dotyczących gry - niektóre to oczywistości (bardowie w fantasy ), ale jeśli ktoś czeka z utęsknieniem, to każdy strzępek informacji jest interesujący. Kilka najważniejszych cech to:
- W grze pojawią się dwie nowe frakcje, do których będzie można dołączyć. To Rebels oraz Riderwood Tavern Warrior Clan; - Postaci NPC, nawet te mniej istotne, będą bardziej złożone pod względem charakterologicznym niż w Oblivionie; - Da się przekonać spotkane osoby, by towarzyszyły nam w podróży; - Podczas walki wręcz da się poczuć zróżnicowany ciężar używanej broni; - Zadania da się w większości przypadków ukończyć na kilka sposobów; - Na etapie tworzenia postaci możemy ustawić, by nasz bohater się uśmiechał; - W grze będzie mógł nam towarzyszyć zwierzęcy przyjaciel; - Szybka podróż w odwiedzone miejsca będzie płatna; - Perki nadal będziemy zdobywać po 50 poziomie doświadczenia; [reddit]
Paweł Kamiński