Wszyscy kochają Dragon Questa - ale kto bardziej, a kto mniej?

Dragon Quest IX w drugim tygodniu nie sprzedał się oczywiście tak doskonale jak podczas premierowego weekendu, natomiast przeszło 600,000 sztuk robi ogromne wrażenie - Square udało się w zasadzie puścić już ponad 3 miliony gier do domów. Czy zatem, skoro gra schodzi w tak gigantycznych ilościach, kupują ją wszyscy bez względu na wiek czy też płeć? Nie do końca, Media Create zbadało sprawę i przepytało ponad 10,000 nabywców. Wyniki są bardzo interesujące.

Wszyscy kochają Dragon Questa - ale kto bardziej, a kto mniej?
marcindmjqtx

Najpierw, jeśli mowa o płci to przewaga mężczyzn jest kolosalna, a odsetek ich do kobiet to 83:17, co i tak stanowi wzrost ilości pań względem poprzedniej części - to tłumaczy się lepszą sprzedażą DSa niż PS2 pośród przedstawicielek płci pięknej. Bardzo interesującą tendencję przedstawia poniższy graf:

Linia żółta, ciągła, przedstawia sprzedaż Dragon Quest VIII, które miało swoją premierę 5 lat temu, w poszczególnych kategoriach wiekowych. Słupki, to sprzedaż Dragon Quest IX (niebieskie - faceci, różowe - kobiety). Żółta przerywana zaś, to przesunięcie wieku nabywców DQVIII o 5 lat do przodu. I co z tego wynika? Otóż najnowszą część na DSa kupiły w dużej mierze te same osoby, które sięgnęły kilka lat temu po wersję na PS2, przy okazji starzejąc się o te 5 lat. Największa niespodzianka jednak na koniec - kobiety po pięćdziesiątce. Te stanowią wśród pań największą grupę, na dodatek stanowiąc 6% wszystkich nabywców. Czy ktoś mówił, że babcie bawią się jedynie na Wii?

[via D'toid]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.