Czemu? Pojawiły się pewne problemy techniczne ze strony Microsoftu (niestety, biuro prasowe Xboksa 360 nie udostępnia informacji, o co dokładnie chodzi), które mogą spowodować zupełne anulowanie Waszej subskrypcji (choć to niepotwierdzona informacja) i inne nieprzyjemności.
Microsoft wie o problemie i trwają prace nad jego usunięciem. Zarzeka się, że naprawi go jak najszybciej, ale na razie nie znamy nawet orientacyjnego terminu, kiedy to nastąpi. Poinformujemy Was, gdy będziecie mogli bezpiecznie przenieść swoje konto.
Co zrobić, jeśli już próbowaliście to zrobić i napotkaliście problemy? Skontaktować się z pomocą techniczną Xboksa pod numer telefonu 800 441 17 96 i zgłosić problem (będziecie musieli przygotować trochę danych - więcej informacji tutaj). Nie zostanie on natychmiastowo rozwiązany, ale zgłoszenie zostanie przyjęte i, no cóż, wtedy pozostaje czekać na to, aż Microsoft rozwiąże cały problem z Xbox LIVE.
Piotr Gnyp, Tomasz Kutera