Wrażenia z dema Flock!

Ostatnio polubiłem się w tych mniejszych tytułach, które nie wyrywają godziny czasu z naszego życia, a potrafią tak samo bawić. Po rozrywce intelektualnej z Cuboidem postawiłem na coś lżejszego, a zatem poniżej moje wrażenia z capcomowego Flock!.

Wrażenia z dema Flock!
marcindmjqtx

13.01.2009 | aktual.: 15.01.2016 16:09

W zasadzie tytuł ten nie ma w sobie nic takiego wielkiego i pomimo, że jest silnie promowany przez Capcom to nie jest to żadna rewelacja. Miła i przyjemna produkcja, przy której szybko płynie nam czas, ale z pewnością nic takiego, co spowodowałoby trzęsienie ziemi na Xbox Live Arcade czy PlayStation Network.

Rozgrywka polega na dostarczeniu do statku matki odpowiedniej ilości zwierząt, a to zadanie wykonamy strasząc je po prostu naszym mrocznym promieniem światła roztaczanym za niczego nieświadomymi stworzeniami. Rozgrywka urozmaicana jest przez różnorodność zwierząt - mamy owce, byki i świnki, a każdy gatunek inaczej reaguje, gdy go ścigamy, co zresztą możecie sprawdzić na poniższych filmikach.

Flock! Demo Part 1 Załadował: polygamia_tv Przyznam, że tak jak owce i byki nie zachowywały się tak bardzo różnie, a raczej miały jedynie swoją specjalną zdolność, tak zabawa ze świniami przypominała bardziej pinball, co było miłą odskocznią i jestem bardzo ciekawy czy więcej takich rozróżnień będzie dostępnych w Flock!.

Świetnym pomysłem było również dodanie promienia, dzięki któremu możemy przewracać pola siana i rysować na nich specyficzne symbole. Przypuszczam, że ten sposób deweloper wykorzysta (przynajmniej ja bym tak zrobił) by umieścić kilka żartów sytuacyjnych, w których będziemy musieli np. narysować głowę postaci czy symbol z jakiejś znanej gry Capcomu. Zresztą zobaczcie co mi udało się narysować:

Flock! Demo Part 2 Załadował: polygamia_tv Niestety to w zasadzie wszystko, jeśli chodzi o rozgrywkę i pomimo tego, że było i zabawnie i przyjemnie, to nie wiem czy posiedziałbym przy tym tytule dłużej bez silnych urozmaiceń. Po prostu schemat jest bardzo prosty i liczę, że dalej wystąpią jednak bardziej elementy logiczne, bo już widzę, że będzie można w kółko poprawiać czasy, aby zrobić perfect abduction i złoty medal jednocześnie.

Gra posiada również rozbudowany edytor plansz wraz z możliwością udostępniania ich znajomym oraz kooperację dla 2 graczy. Niestety tryb ten był niedostępny w demie, więc nie miałem przyjemności przekonać się czy dwa latające talerze są lepsze niż jeden.

Ostatecznie grało się przyjemnie, ale to nic wielkiego i troszkę dziwi mnie tak silny marketing ze strony Capcomu. Myślę jednak, że przy odpowiedniej cenie będzie można sprawdzić jak to robią kosmicy, gdy nas porywają!

Beniamin Durski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
zapowiedzi360capcom
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.