World of Warcraft: Cataclysm - to po prostu wielka rzecz

World of Warcraft: Cataclysm - to po prostu wielka rzecz

marcindmjqtx
07.12.2010 16:34, aktualizacja: 18.01.2016 12:01

Dziś w nocy odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń tego roku jeśli chodzi o granie komputerowe - firma Blizzard w końcu udostępniła kolejny obszerny dodatek do swojego sieciowego behemota, World of Warcraft. Już teraz, w kilka godzin po premierze, Cataclysm, takim bowiem podtytułem opatrzone jest to rozszerzenie, został okrzyknięty najlepszym dodatkiem z wszystkich dotychczasowych.

Ale dlaczego powinno nas to interesować?

Nie wypada nie znać Króla Pierwsze spojrzenie na świat po Katastrofie - wrażenia spisane na gorąco z gry wersję beta WoW: Cataclysm

W tym momencie World of Warcraft to bezprecedensowe imperium - regularnie gra w niego ponad dziesięć milionów fanów na całym świecie, płacąc co miesiąc abonament. Każdy z poprzednich dodatków zwiększał liczbę grających osób i najprawdopodobniej dzięki Cataclysm najpopularniejsza gra sieciowa znów zwiększy swój "stan posiadania" o kilka nowych milionów miłośników wieloosobowych gier fantasy.

World of Warcraft: Cataclysm Cinematic Trailer

Jak ulepszyć doskonałe? Na dzień przed premierą - jak nadciągający kataklizm odmienił świat cały World of Warcraft

Cataclysm to trzeci, po Burning Crusade i Wrath of the Lich King, dodatek do World of Warcraft, ale pierwszy zmieniający tak wiele. Twórcy za jego pomocą nie tylko dodali nowe rasy, nowe lokacje i mnóstwo nowych zadań ale też znacznie przemodelowali cały świat gry, wywołując właśnie tytułowy kataklizm. Morza wystąpiły z brzegów, góry zostały rozszczepione, trzęsienia ziemi i huragany nieodwracalnie zmieniły wiele dobrze znanych fanom miejsc.

Przy okazji producent gry, firma Blizzard, przeprowadził też inną zmianę, kto wie czy nie bardziej doniosłą - oprawa graficzna całej gry została podmieniona na ładniejszą i nowocześniejszą, choć oczywiście zachowującą charakterystyczny styl, z którego World of Warcraft jest znany i który usiłuje imitować wielu jego naśladowców.

To jeszcze nie koniec... Wielkie MMORPG panuje miłościwie na rynku masowych gier sieciowych od końca 2004 roku i jak do tej pory nikomu nie udało się rzucić poważnego wyzwania tej dominacji, choć wielu próbowało. Najprawdopodobniej jeszcze przez wiele lat dzieło Blizzarda będzie dzielić i rządzić w tym sektorze rynku gier - niepotwierdzone plotki (pisał o nich GameCorner) donoszą o kolejnych dwóch planowanych dodatkach w najbliższych latach.

Grę można wypróbować za darmo za pomocą specjalnej oferty. Wystarczy zarejestrować się na tej stronie i ściągnąć program. Niestety, ta wersja pozwala grać tylko przez dziesięć dni - potem już trzeba zapłacić.

Sławek Serafin

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)