Wojna nie rzuci Cienia na Switcha, ale z chęcią naprawi fabularne niedociągnięcia poprzedniego Śródziemia

To co, na wakacje do Mordoru?

Wojna nie rzuci Cienia na Switcha, ale z chęcią naprawi fabularne niedociągnięcia poprzedniego Śródziemia
Adam Piechota
SKOMENTUJ

Monolith, czy też może Warner Bros. nie próżnuje ani czasu, ani pieniędzy - Cieniem Wojny wypychamy dość regularnie nasze Rozchodniaczki. Trochę miejsca ich nadchodzącej grze poświęcił ostatnio GameSpot, więc oprócz specjalnego filmiku z gameplayem (poniżej), mamy także sporą rozmowę z Michaelem de Platerem, szychą ze studia tworzącego nowe Śródziemie. No i kilka interesujących nowinek.

Middle-earth: Shadow Of War - New Fort Assault Gameplay

Niech porzucą najpierw nadzieję wszyscy ci, którzy mieli ochotę na Tolkiena w magicznym świecie Nintendo - Switch nie dostanie swojego Cienia Wojny. Bez żadnego maglowania w stylu "bez Ninny nie byłoby naszej dzisiejszej branży, uwielbiamy ich i na pewno będziemy chcieli zrobić coś na ich sprzęt w przyszłości". Po prostu "nie ma takich planów". Okej, czyli to z głowy. Switch jest za słabym sprzętem, by ta gra działała tam poprawnie. Pamiętacie, jak sprawdzała się past-genowa wersja Shadow of Mordor?

A czym kontynuacja ma wyróżniać się od uwielbianego w naszym kraju pierwowzoru? O ulepszym systemie Nemezis pisał już Maciek, w tekście, który towarzyszył wielkiemu przeciekowi oraz pospiesznej zapowiedzi Shadow of War. Tym razem dowiadujemy się o skali opowieści. Przy tworzeniu oryginału Monolith miał olbrzymie ambicje - w planach była chociażby walka z Sauronem i Nazgulami - ale niewielkie doświadczenie. Wyszło jak wyszło, drugą połowę scenariusza trzeba było mocno przyhamować.

Dowiedzieliśmy się również, że Monolith to jedna z tych firm w naszej branży, które stawiają wszystko na jedną kartę. Cała firma pracuje przy drugim Śródziemiu. Nie ma ukrytych projektów, jakichś pewników przygotowanych na czarną godzinę. "Założenie jest takie, że jeśli wtopimy, będziemy zgubieni. Wszystko albo nic, co jest również ekscytujące i motywujące. Tak było z Cieniem Mordoru. To była nasza pierwsza gra w gatunku. Gdybyśmy zawalili, nikt nie dałby nam już następnej szansy. To bardzo stresujące, ale tak naprawdę nie ma wielu gier lub firm AAA w tej branży. Musisz mieć takie nastawienie, że to, co robisz, jest wielkie".

ŚRÓDZIEMIE: CIEŃ WOJNY – ZWIASTUN PRZEDSTAWIAJĄCY OTWARTY ŚWIAT GRY

Adam Piechota

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne