Włosi obciążyli internet, bo młodzież zaczęła grać w sieci

Ani trochę nie jestem zdziwiony.

Włosi obciążyli internet, bo młodzież zaczęła grać w sieci
Adam Bednarek

13.03.2020 | aktual.: 16.03.2020 12:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Tego należało się spodziewać. Jak donosi Bloomberg, po tym, jak zamknięto we Włoszech szkoły, kina i inne publiczne miejsca, jednym ze sposobów na spędzenie wolnego czasu stały się gry.

Popularność sieciowych produkcji wzrosła na tyle, że ruch w ciągu ostatnich tygodni wzrósł nawet o 70 proc. To dane, które ujawnił krajowy operator Telecom Italia SpA.

Za sporą część wzrostów odpowiadają Fortnite i Call of Duty - choć nie sprecyzowano, czy chodzi już o najnowszą darmową część, czy poprzedników. Niewykluczone, że Warzone zdążyło dołożyć swoją cegiełkę, skoro na całym świecie przekroczono barierę 6 mln graczy - i to w ciągu pierwszej doby od premiery.

Większy ruch nie dziwi, bo na przymusową kwarantannę podobnie zareagowali Chińczycy. Panikę związaną z koronawirusem widać też na Twitchu. W lutym i marcu 2019 średnia liczba widzów wyniosła 1,3 miliona, natomiast średnia za kończący się tydzień to 2,2 miliona użytkowników. Można podejrzewać, że liczby będą rosnąć, skoro wirus dociera do kolejnych państw, a apele, by zostać w domu, wybrzmiewają coraz głośniej.

A jeśli chodzi o włoską sieć, to najgorsze dopiero przed nią. Mieszkańcy Włoch do 3 kwietnia mogą liczyć na darmowe konto premium w serwisie dla dorosłych PornHub.

Sytuacja we Włoszech jest naprawdę poważna. 12 marca władze donosiły o ponad 10 tys. zakażonych. Odnotowano też ponad 600 przypadków śmiertelnych.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościepic gamesfortnite battle royale
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.