Wii mocno w górę dzięki obniżce

Michał Stopa

07.10.2009 13:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Niedawna obniżka ceny Wii okazała się bardzo zyskownym krokiem dla firmy Nintendo, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę, że zwyżka sprzedaży nadal się utrzymuje, a sezon świąteczny dopiero nadchodzi. Jak powiedział prezes Nintendo of America, Reggie Fils-Aime gazecie Financial Times:

"Choć za wcześnie jeszcze na dokładne wyniki, reakcja konsumentów na obniżkę okazała się bardzo silna. Są dosłownie miliony konsumentów, którzy chcą Wii, ale nie byli w stanie kupić tej konsoli. Czekali właśnie na takie drobne popchnięcie we właściwą stronę - obniżkę ceny, próbki, premierę nowych gier jak Wii Fit Plus - wierzymy, że właśnie to dało się im przekonać".

Mówiąc o 'próbkach', Fils-Aime ma na myśli nową kampanię reklamową obejmującą kilka sieci sklepów w Ameryce Północnej, która pozwala klientom wypróbować produkt. Według gazety, Nintendo celuje nią w 'siedzących na ogrodzeniu' - około 50 milionów Amerykanów, którzy są zainteresowani grami wideo, ale nie posiadają żadnej konsoli. Jak powiedział prezes Nintendo, ten potencjalny rynek w skali światowej obejmuje ponad 150 milionów osób, a firma mocno inwestuje w próbę dotarcia do nich.

fot.: Nintendo

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także