Wieści z Valve: znak towarowy Half-life 3 to żart, a prototyp Steam Machines może być potężny

Plotki o trzeciej części Half-life były znacznie przesadzone.

Wieści z Valve: znak towarowy Half-life 3 to żart, a prototyp Steam Machines może być potężny
marcindmjqtx

07.10.2013 | aktual.: 05.01.2016 15:58

W środę sieć obiegła informacja, że znak towarowy Half-life 3 został zarejestrowany przez Valve, z czego szybko wywnioskowano, że wyczekiwana długo gra nadchodzi.

Niestety, znak zniknął z bazy unijnego Urzędu ds. Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (OHIM). Była to prawdopodobnie fałszywka mająca wywołać szum w sieci. Pewnie na podobnej zasadzie w bazie pojawił się wpis o "Portalu 3" - przekonamy się, jeśli wkrótce zniknie.

Samo Valve odmówiło komentarza w tej sprawie. Czyli wracamy do teorii z powyższego obrazka, która jest póki co najbardziej wiarygodna.

Tymczasem na sieciowej grupie Steam Universe, gdzie zbierają się zainteresowani teamtem, ujawniono, jaką specyfikację będzie miało pierwsze 300 prototypów Steam Machines, czyli salonowych pecetów od Valve. Właściwie jest to kilka różnych specyfikacji odpowiadających różnym standardom PC do grania. Valve mówi, że nie chce stworzyć jednej, która będzie pasowała wszystkim, a dać ludziom szansę wyboru mocniejszego lub słabszego, ale np. cichszego zestawu. Wspomina też o możliwości modyfikacji każdej maszynki we własnym zakresie.

  • Karta graficzna (GPU): część modeli będzie miało NVidia Titan, część GTX780, część GTX760, a część GTX660;
  • Procesor (CPU): część Intel i7-4770, część i5-4570, a część najsłabszy i3;
  • RAM: 16GB DDR3-1600 (CPU), 3GB GDDR5 (GPU)
  • Dyns: 1TB/8GB Hybrydowy SSHD
  • Zasilacz: wewnętrzny 450W 80Plus Gold
  • Wymiary: ok. 30,5 cm (12 cali) x 31,5 cm (12,4 cala) x  7,4 cm (2,9 cala) wysokosci

Wersja z Titanem wygląda na taką, która pociągnie wszystko. Pytanie tylko: za ile?

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.