Wielki tryumf Papers, Please. Znamy zwycięzców 16. edycji Independent Games Festival
IGF odbywa się co roku w czasie Game Developers Conference i co roku rozdawane są tam nagrody dla najlepszych gier niezależnych.
Tym razem główną nagrodę im. Seumasa McNally'ego zgarnęło Papers, Please Lucasa Pope'a. Strzelam, że słyszeliście o tej niezwykłej produkcji, więc chyba nie ma sensu się nad nią rozwodzić - jeśli jeszcze nie graliście, zróbcie to, bo warto. Oprócz nagrody głównej, gra zatryumfowała także w kategoriach "Doskonała pod względem narracyjnym" i "Doskonała pod względem designu".
Za "doskonałą pod względem wizualnym" uznano Gorogoę, ciągle powstającą grę z naprawdę niezwykle pomyślanymi zagadkami. Ciężko je opisać, zobaczcie sami:
Jeżeli chodzi o dźwięk, to tu laury zebrało przeznaczone na smartfony DEVICE 6.
Nuovo Award - nagrodę dla nietypowych, dziwnych, niezwykłych gier - otrzymała Luxuria Superbia, gra o muzyce, kwiatach i seksie:
Za najlepszą grę studencką uznano Risk of Rain, zręcznościowo-platformową strzelankę z elementami roguelike:
A nagrodę publiczności zgarnęło Stanley Parable:
[za indiegames]
Tomasz Kutera