Większości gier nie kończymy i nie wyciskamy z nich maksimum

Bruce Philips z Microsoft Game Studios pochylił się ostatnio nad problemem nie kończenia gier przez graczy oraz nie wyciskania z nich ostatnich soków. W tym celu wziął na warsztat wyniki 14 tys. graczy, wśród których Microsoft regularnie przeprowadza ankiety i porównał ich dokonania w 13 najpopularniejszych grach na Xbox Live w ubiegłym roku.

Większości gier nie kończymy i nie wyciskamy z nich maksimum
marcindmjqtx

27.10.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:18

Jak się okazuje w najpopularniejszych grach, większość nie uzyskała nawet połowy osiągnięć. Co więcej Philips uważa, że tutaj wynik i tak może być lekko zawyżony, ze względu na to, że w badaniu brali udział raczej zapaleni gracze. Nieco lepiej jest z kończeniem kampanii w trybie dla pojedynczego gracza, ale również nie jest to zbyt wygórowany wynik. Philips sądzi, że gier nie kończymy zwykle z uwagi na frustrację, a to prowadzi do pojawienia się dużego grona krytyków.

No cóż, mi zazwyczaj również nie chce się kończyć gier, które są przesadnie trudne albo zwyczajnie nie dają satysfakcji. "Calaka" również w żadnym tytule nie zrobiłem, bo nie widzę w tym żadnej przyjemności. A jak to jest z Wami?

[via Gamasutra]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.