Wiedźmin 3 szybszy od Płotki? Takie rzeczy na Xbox Series X

Dwie sekundy – tyle ma trwać szybka podróż na nowej konsoli Microsoftu w grze "Wiedźmin 3: Dziki Gon". Tytuł działa na Xbox Series X we wstecznej kompatybilności.

Wiedźmin 3 szybszy od Płotki? Takie rzeczy na Xbox Series X

Pamiętacie, gdy na Xbox One albo Playstation 4 "Wiedźmin 3" zaczynał wczytywanie między lokacjami? Można było zaparzyć herbatę, pobawić się z kotem, przeczytać ze dwa newsy na Polygamii, a potem zerknąć na ekran i stwierdzić, że mamy czas na kolejne dwa. A teraz witamy w 2020 r. Kiedy szybka podróż w grze wygląda tak.

Co ciekawe, "Wiedźmin 3" przyspieszył wyłącznie z powodu osiągów, jakimi może pochwalić się Xbox Series X. CD Projekt nie opublikował do gra żadnej dodatkowej łatki. Jeszcze. Bo zapowiedź takowej otrzymaliśmy już jakiś czas temu. A to oznacza, że Geralt będzie nie tylko szybszy, ale i wypięknieje.

Klip prezentujący dwusekundową szybką podróż opublikował youtuber rubhen925. Tuż przed wczytaniem gry, pojawia się króciutki glitch graficzny, ale poza tym wszystko śmiga bez problemu.

A obiecana aktualizacja od CD Projekt Red ma być gotowaw przyszłym roku i obejmie nie tylko Xbox Series X, ale również Playstation 5.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.