3 tygodnie po premierze Geralt z Rivii wciąż nie zwalnia tempa.

bEThyHsR

Trzecia część rodzimego Wiedźmina spełniła pokładane w niej oczekiwania, zgarniając jedne z najwyższych możliwych ocen wśród recenzentów i graczy z całego świata. Przygody Geralta z Rivii udowodniły nam, że da się stworzyć świat ogromny, kuszący bogactwem dostępnych możliwości i jednocześnie bardzo ciekawy fabularnie.

Dziś studio CD Projekt RED postanowiło podzielić się wynikami sprzedaży swojego najbardziej ambitnego dzieła. Potrzeba było dwóch tygodni, by polskie RPG trafiło do rąk 4 milionów graczy. Wynik ten więc tylko potwierdza, że gra warszawskiego dewelopera jest produktem z najwyższej, światowej półki. A tak sprawę komentuje Marcin Iwiński, współzałożyciel studia:

To dla nas znak, że obrana przez CD PROJEKT RED ścieżka prowadzi w dobrym kierunku i pokazuje nam, że warto publikować darmowe DLC i nie zapominać, dla kogo i po co tworzy się gry. Dlatego chciałbym Wam za to serdecznie podziękować - bez fanów z Polski Wiedźmin nie byłby tą grą, którą jest dziś. Dodam, że koszty produkcji Dzikiego Gonu zwróciły się jeszcze w dniu premiery, a tytuł utrzymuje się na szczycie list sprzedaży w wielu krajach. Ponadto twórcy oddali w nasze ręce dopiero 6 z 16 darmowych dodatków.

bEThyHsT

Tytus Stobiński

327277801344881465
Komentarze (0)
bEThyHtP