Więcej reklam w grach na Xboksa 360 i PC
W październiku możemy spodziewać się więcej reklam w grach na Xboksa 360 i PC. Dlaczego akurat na tych dwóch platformach? Wynika to z faktu, że właścicielem agencji reklamowej Massive Inc. jest Microsoft, a to właśnie ta firma podpisała nowe umowy z szeregiem wielkich wydawców jak Electronic Arts, Activision, THQ czy Blizzard Entertainment. Wiemy już nawet w jakich grach na pewno pojawią się reklamy, będą to: DJ Hero, Band Hero, Guitar Hero 5, Transformers: Legend of The Fallen DLC, Madden NFL 10, Need for Speed: Shift oraz UFC 2009: Undisputed. Nie przejmujcie się faktem, że część z nich już się ukazała, te tytuły dostaną po prostu nową zawartość. W przypadku Blizzarda treści reklamowe pojawią się na Battle.net. W grach sportowych reklamy zupełnie mi nie przeszkadzają, w przypadku gier muzycznych zgrabnie wplecione również nie powinny nikomu wadzić, a wśród wymienionych tytułów nie widzę żadnego, w którym taka forma promocji mogłaby zniszczyć klimat rozgrywki. Wygląda więc na to, że wszystko jest w porządku.
[via Gamasutra]