Wbrew pozorom, w Assassin's Creed: Unity nie zabraknie rywalizacji z innymi graczami
Seria robi sobie przerwę od współzawodnictwa w ramach tradycyjnych trybów sieciowych, ale będziemy mogli rywalizować korespondencyjnie. Na przykład w trybie Rifts, który bez zgody Ubisoft pokazał światu jeden z testerów gry.
Podobne sekwencje zręcznościowe pojawiały się w serii już wcześniej i chyba podobały się graczom. Mi w każdym razie przypominały o innej serii Ubisoftu - Prince of Persia. Nawet pomimo tego, że parkour w Assassin's Creed jest tak zautomatyzowany, że rola gracza nie jest specjalnie znacząca.
W Unity zabawa w jak najszybsze przemierzenie planszy i zebranie porozrzucanych na niej glifów będzie punktowana, a rywalizacja z innymi niemal namacalna, bo oprócz naszego bohatera świat gry zaludnią także "duchy" wyników innych graczy.
Wideo pochodzi rzekomo od jednego z testerów gry, który nie ma oporów przed złamaniem NDA, które na pewno podpisał z wydawcą. Autor wycieku opublikował także poniży obrazek, pokazujący wybór misji z omawianego trybu. Jednym z celów w Rifts będzie zdobycie wystarczającej ilości punktów, by odkryć lokację uwięzionego na mapie asasyna. Poniższa lista zawiera kilku znajomych.
fot. Reddit
[źródło: Reddit]
Maciej Kowalik