Wątek osobisty w promocji Yakuzy 3 w Japonii
Kampania marketingowa Yakuzy 3 to już prawdziwy kolos i coraz trudniej znaleźć firmy, w kolaborację z którymi Sega nie weszła. Tym razem jednak promocja nabrała zupełnie nowego wymiaru. Toshihiro Nagoshi, czyli główny mózg tej serii znany jest z tego, że mimo oryginalnie niespecjalnie jasnego odcienia skóry lubi ją sobie jeszcze przyciemnić wizytami na solarium. I tak, dalsza część staje się przewidywalna - promocja polega na wejściu w układ z siecią salonów Sole, w których będzie można nabyć specjalne bony promocyjne z ilustracjami z gry. Ciekawe. Mam nadzieję, że Yakuza 3 fenomenalnie się sprzeda w Japonii, bo w przeciwnym wypadku porażka może być ciężka do przełknięcia - dawno nie było tak promowanej gry, co zapewne swoje kosztuje.
08.02.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
[via Famitsu]