Watch_Dogs się nie udało? 9 milionów egzemplarzy w sklepach. Raport finansowy Ubisoftu to same plusy
Kilka najbliższych dni będzie obfitować w raporty branżowych gigantów. Wiemy, jak poradził sobie Ubisoft.
01.11.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:25
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Poradził sobie świetnie. Pierwsze półrocze roku fiskalnego 2015, to dla Ubisoftu bardzo udany czas. Zamykają go ze sprzedażą na poziomie 484,2 mln euro, poprawiając wynik aż o 65% rok do roku.
O mocy marek należących do portfolio francuskiego giganta, niech świadczy fakt, że zaledwie cztery tytuły zarobiły dla niego 113,7 mln euro. Domyślacie się jakie? Służę pomocą: Assassin's Creed 4: Black Flag, South Park: The Stick of Truth, Far Cry 3 i Rayman Legends
Natomiast największa premiera w historii firmy (czyt. Watch_Dogs), została wysłana do sklepów w imponującej liczbie 9 milionów egzemplarzy. Francuzi nie chcą pochwalić się rzeczywistymi wynikami sprzedaży, ale z pewnością nie odbiegają one specjalnie od podanej liczby. Yves Guilemot, CEO Ubisoftu, tak podsumował publikację raportu:
Bardzo duży wzrost, który odnotowaliśmy na początku tego roku fiskalnego, utrzymał się na przestrzeni drugiego kwartału i pozwolił nam, kolejny raz, osiągnąć więcej niż zakładaliśmy. Ubisoft kontynuuje czerpanie zysków z popularności nowych konsol, udanej premiery Watch Dogs, jakości swojego katalogu i znacznego wzrostu w segmencie cyfrowym. Konsekwentnie zwiększamy nie tylko przepływ pieniądza, ale i przychód operacyjny. [Źródło: Eurogamer]
Oskar Śniegowski