Watch_Dogs się nie udało? 9 milionów egzemplarzy w sklepach. Raport finansowy Ubisoftu to same plusy
Kilka najbliższych dni będzie obfitować w raporty branżowych gigantów. Wiemy, jak poradził sobie Ubisoft.
01.11.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:25
Poradził sobie świetnie. Pierwsze półrocze roku fiskalnego 2015, to dla Ubisoftu bardzo udany czas. Zamykają go ze sprzedażą na poziomie 484,2 mln euro, poprawiając wynik aż o 65% rok do roku.
O mocy marek należących do portfolio francuskiego giganta, niech świadczy fakt, że zaledwie cztery tytuły zarobiły dla niego 113,7 mln euro. Domyślacie się jakie? Służę pomocą: Assassin's Creed 4: Black Flag, South Park: The Stick of Truth, Far Cry 3 i Rayman Legends
Natomiast największa premiera w historii firmy (czyt. Watch_Dogs), została wysłana do sklepów w imponującej liczbie 9 milionów egzemplarzy. Francuzi nie chcą pochwalić się rzeczywistymi wynikami sprzedaży, ale z pewnością nie odbiegają one specjalnie od podanej liczby. Yves Guilemot, CEO Ubisoftu, tak podsumował publikację raportu:
Bardzo duży wzrost, który odnotowaliśmy na początku tego roku fiskalnego, utrzymał się na przestrzeni drugiego kwartału i pozwolił nam, kolejny raz, osiągnąć więcej niż zakładaliśmy. Ubisoft kontynuuje czerpanie zysków z popularności nowych konsol, udanej premiery Watch Dogs, jakości swojego katalogu i znacznego wzrostu w segmencie cyfrowym. Konsekwentnie zwiększamy nie tylko przepływ pieniądza, ale i przychód operacyjny. [Źródło: Eurogamer]
Oskar Śniegowski