Lempel podziękował fanom za ich nieustające wsparcie i powiedział, że pokaz jest dowodem na to, że Sony jest "oddane tej formie sztuki", ponieważ jej "moc poruszania nas jest wyjątkowa". Zapowiedział, że Sony dopiero się rozkręca i że marka PlayStation będzie nadal przekraczać granice – wizja ta została przedstawiona w nowym globalnym spocie marki.
"Witamy w mieście, w którym zabawa wznosi się na niezwykłe, nowe wyżyny. Gdzie każdy ruch jest kluczowy. A gra znaczy wszystko. To jest Playtopia" – czytamy w opisie pod filmem.
Co ciekawe owo miasto to w rzeczywistości Warszawa. To właśnie stolica Polski została wybrana miejscem, w którym toczy się akcja nowego filmu promocyjnego. Producentem spotu jest Papaya Films, która we współpracy z Riff Raff oraz Adam&Eve DDB London wyprodukowała globalną kampanię dla marki Playstation.
Zdjęcia były realizowane w kilkunastu lokacjach w tym m.in. na warszawskich ulicach, lotnisku oraz w Pałacu Kultury i Nauki. Reżyserem filmu promocyjnego jest Francois Rosselet znany ze współpracy z Kanye Westem, Snoop Doggiem Jackiem Whitem czy Rolling Stonesami.
"Ten nowy spot zabiera widza w przeobrażoną podróż przez jedną z najstarszych i najbardziej czczonych gier w historii. W fantastycznym mieście, w którym gra rządzi się zasadami i ograniczeniami – widzimy, co się dzieje, gdy jeden z graczy przeciwstawia się konwencjom i triumfuje, udowadniając, że gra nie ma granic" – podsumował Lempel.