Warszawa zamieniła się w plan gry. Tak PlayStation promuje się na całym świecie
Po zeszłotygodniowej prezentacji Sony Interactive Entertainment starszy wiceprezes ds. światowego marketingu Eric Lempel zabrał głos na oficjalnym blogu PlayStation, aby omówić nową globalną reklamę konsoli. Zatytułowany "Play Has No Limits" spot oddaje hołd niektórym z hitów Sony i przedstawia miasto zwane "Playtopia".
Lempel podziękował fanom za ich nieustające wsparcie i powiedział, że pokaz jest dowodem na to, że Sony jest "oddane tej formie sztuki", ponieważ jej "moc poruszania nas jest wyjątkowa". Zapowiedział, że Sony dopiero się rozkręca i że marka PlayStation będzie nadal przekraczać granice – wizja ta została przedstawiona w nowym globalnym spocie marki.
"Witamy w mieście, w którym zabawa wznosi się na niezwykłe, nowe wyżyny. Gdzie każdy ruch jest kluczowy. A gra znaczy wszystko. To jest Playtopia" – czytamy w opisie pod filmem.
Co ciekawe owo miasto to w rzeczywistości Warszawa. To właśnie stolica Polski została wybrana miejscem, w którym toczy się akcja nowego filmu promocyjnego. Producentem spotu jest Papaya Films, która we współpracy z Riff Raff oraz Adam&Eve DDB London wyprodukowała globalną kampanię dla marki Playstation.
Zdjęcia były realizowane w kilkunastu lokacjach w tym m.in. na warszawskich ulicach, lotnisku oraz w Pałacu Kultury i Nauki. Reżyserem filmu promocyjnego jest Francois Rosselet znany ze współpracy z Kanye Westem, Snoop Doggiem Jackiem Whitem czy Rolling Stonesami.
"Ten nowy spot zabiera widza w przeobrażoną podróż przez jedną z najstarszych i najbardziej czczonych gier w historii. W fantastycznym mieście, w którym gra rządzi się zasadami i ograniczeniami – widzimy, co się dzieje, gdy jeden z graczy przeciwstawia się konwencjom i triumfuje, udowadniając, że gra nie ma granic" – podsumował Lempel.