Warszawa, 17‑18 września, konferencja Game Industry Trends 2012

Jeśli interesujecie się grami także od strony "branżowej", to w przyszłym tygodniu w Warszawie jest dla Was druga edycja konferencji GIT - Game Industry Trends.

Warszawa, 17-18 września, konferencja Game Industry Trends 2012
marcindmjqtx

12.09.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:35

W zeszłym roku sporo mówiło się o grywalizacji, w tym roku także nieco o niej będzie, ale Waszą uwagę chcielibyśmy zwrócić na kilka innych punktów programu. W poniedziałek Tomasz Gawlikowski z Techlandu będzie opowiadał o tym, jak zorganizować sprawnie działające wydawnictwo, a Adrian Chmielarz zostanie przepytany w sprawie swoich planów po odejściu z People Can Fly. We wtorek będzie m.in. o finansowaniu gier społecznościowych i "poważnych grach".

Jako, że impreza ma być "branżowa", a nie masowa, to koszt wejścia jest nieco zaporowy dla "zwykłego gracza", ale jeśli chcecie w jednym miejscu spotkać różnych ludzi związanych z robieniem gier w Polsce, to jest to jedna z takich okazji.

Polygamia jest patronem medialnym imprezy, na miejscu będziemy mieli swoich ludzi, więc jeśli nie będziecie mogli się tam wybrać - spokojna głowa, przekażemy Wam najciekawsze rzeczy, które tam usłyszeliśmy.

Redakcja

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.