Warner Bros pracuje nad nową platformą cyfrowej dystrybucji
Korporacja zarejestrowała znaki handlowe wskazujące na prace nad nową platformą dystrybucji. Jedna z teorii mówi o usłudze podobnej do EA Access. Batman i Mortal Kombat w abonamencie? Czy może konkurent dla Steama?
08.09.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:27
Warner Bros złożył w ubiegłym miesiącu wnioski o rejestrację serii znaków handlowych, powiązanych z czymś, co szczególnie powinno zainteresować wszystkich graczy.
WB Play
Wygląda na to, że Warner Bros. Interactive Entertainment, czyli część firmy odpowiedzialna za pracę nad grami video, ma się bardzo dobrze i planuje ekspansję na nowe terytoria. To co widzicie powyżej może być pierwszym zwiastunem platformy cyfrowej dystrybucji gier przygotowanej przez giganta przemysłu filmowego.
Nowy konkurent Steama miałby się nazywać WB Play i oferować zarówno gry ze swojej stajni, jak i od innych wydawców. Najprawdopodobniej byłoby to coś podobnego do Uplay od Ubisoftu. We wniosku rejestracyjnym znalazł się również krótki opis, czego dotyczy rejestrowany produkt:
Pobieranie wirtualnych dóbr Pobieranie poradników oraz instrukcji Muzyka i nagrania video powiązane z grami Pobieranie multimediów zawierających dźwięk, tekst, artworki, itp.
- Pobieranie wirtualnych dóbr
- Pobieranie poradników oraz instrukcji
- Muzyka i nagrania video powiązane z grami
- Pobieranie multimediów zawierających dźwięk, tekst, artworki, itp.
Warner Bros. odmówił złożenia wyjaśnień, ale logo WB Play pojawiło już na stronie gry Śródziemie: Cień Mordoru, która może zostać pierwszym tytułem wspierającym nieujawniony jeszcze serwis.
Inną teorię ułożył The Escapist, według której usługa miałaby postać subskrypcji i oferować funkcjonalności podobne do tych zaprezentowanych w EA Access, jednak nie znalazło to poparcia w faktach.
[Źródło: Gamespot]
Oskar Śniegowski