Warhammer: Chaosbane - jedyny sposób, w jaki powinno być grane, czyli nie mobilnie!

Strona głównaWarhammer: Chaosbane - jedyny sposób, w jaki powinno być grane, czyli nie mobilnie!
06.11.2018 15:39
Warhammer: Chaosbane - jedyny sposób, w jaki powinno być grane, czyli nie mobilnie!
Joanna Pamięta - Borkowska
Joanna Pamięta - Borkowska

Mam nadzieję, że to nie jedyna zaleta tej gry...

bEJgEabV

Czasami dobra reklama opiera się na wyczuciu chwili. I tak twórcy Farming Simulator 19 weszli w westernowe klimaty i ich niedawny zwiastun w ciekawy sposób nawiązuje do dzieła Rockstara. Jest wyrazem uznania dla Red Dead Redemption 2, które na długi czas zapanowało w growym świecie. Pamiętam też grafiki przedstawiające postacie z gier gratulujące popularności cyfrowym kolegom i koleżankom - oto jako przykład oficjalna grafika Geralta przybijającego piątkę z Aloy:

325483492203050972

Ale można też wypłynąć na cudzej niedoli, ponabijać się i przy okazji zaznaczyć, że jakiś konkretny tytuł będzie pozbawiony wad gry konkurencji.

bEJgEabX

Twórcy gry Warhammer: Chaosbane postanowili wykorzystać bezdyskusyjną porażkę Blizzarda i na oficjalnym koncie na Twitterze opublikowali poniższy wpis:

Proponują, by doświadczenie ich gry odbyło się w jedyny prawidłowy sposób, czyli na PC, PlayStation 4 oraz na Xboksie One. A nie na tych podłych telefonach, którymi wszyscy gardzą (ale i tak grają, lecz pod kołdrą, w ciemnym kącie, by nikt nie był świadkiem tego niecnego procederu).

I już całkowicie pomijając kwestię tego, czy Immortal nas cieszy, czy nie (sporo na ten temat pisał Krzysiek tutaj i tutaj), należy zastanowić się nad jednym - dlaczego nie powinniśmy wymagać od studiów dyplomacji? Pamiętacie CD Projekt Red, który zapewniał nas, że "chciwość zostawiamy innym" - ewidentnie nawiązując do EA i afery wokół Star Wars Battlefronta 2?

Rozumiem, że wytykanie na forum publicznym porażki, która dodatkowo może kosztować spadek akcji (a coś takiego zaliczył dziś Blizzard), kogoś tam może bawić, ale czemu nie być ponad to i po prostu zachować się dobrze? Zdecydować się na subtelną elegancję zamiast nieprzystojnych przytyków? Czemu właściwie Blizzard nie napisał, że płaci autorom opowieści osadzonych w świecie Warcrafta ładne pieniądze? (moja odpowiedź: bo są tak zarobieni Diablo IV). Albo Giants Software zamiast traktorów powinno wrzucić wizerunek wyspanego i najedzonego rolnika z dopiskiem - żaden crunch nie zapewni mu takiego życia. Z kolei From Software da zdjęcie jednego z pracowników spędzającego wakacje na egzotycznej wyspie - "dbamy o swoich ludzi i wydajemy gry odnoszące sukces - da się? Da się!". Proszę, całkowicie za darmo podrzuciłam kilka pomysłów na to, jak się wyróżnić w niefajny sposób.

Udostępnij:
bEJgEacT