Walka w Dead to Rights: Retribution

marcindmjqtx

22.05.2009 | aktual.: 12.01.2016 16:25

Po obejrzeniu krótkiej prezentacji systemu walki w Dead to Rights: Retribution mam mieszane uczucia. Z jednej strony jest brutalnie, efektownie i w pewnym sensie dość oldschoolowo, ale na usta cisną się również takie określenia jak drewniane modele i mało realistyczna animacja. Najwidoczniej autorzy liczą, że po grę sięgną głównie fani poprzednich części. Retribution może wyjść to na zdrowie, choć nie obejdzie się bez narzekań pozostałej rzeczy graczy.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.