W zeszłym roku 12% Amerykanów kupiło wirtualne towary
Owe "towary" powinny nas zainteresować z tego względu, że chodzi o rzeczy ściśle związane z grami. Agencja badawcza Magid and Associates przeprowadziła badania sondażowe na grupie 1 927 Amerykanów w różnym wieku (12-64) i o różnym pochodzeniu etnicznym. Wynika z nich, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy 12% badanych kupiło wirtualne dobra związane z grami (np. przedmioty w grach MMO, obrazki gracza, ubrania dla awatarów itd.) w cyfrowej dystrybucji. Aż 51% ankietowanych nie potrafiło sobie przypomnieć ile pieniędzy wydali w ten sposób, pozostali szacowali, że średnio było to 30 dolarów. To całkiem nieźle jak na rzeczy, których nawet nie można dotknąć.
marcindmjqtx
02.08.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:39
[via Gamasutra]