W turnieju FIFA 11 wygrał... piłkarz

I to nie taki wirtualny, a zawodnik klubu Kotwica Kołobrzeg.

marcindmjqtx

01.03.2011 | aktual.: 07.01.2016 15:36

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Turniej cieszył się dużym zainteresowaniem, bo w szranki stanęło aż 405 graczy. Najpierw walczyli w systemie mecz i rewanż, a później najlepsi toczyli boje w grupie.

Podium wyglądało następująco:

I) Adrian "Adeiro" Machula (wygrana 3000zł) II) Łukasz "REDONDO777" Szczegielniak (wygrana 2000zł) III) Filip "LuteKk PL" Dudziak (wygrana 1000zł)

Serwis LIVE League przeprowadził ze zwycięzcą krótki wywiad:

LIVE League: Gratulujemy zwycięstwa w bardzo trudnym turnieju. Udało Ci się pokonać ponad 400 graczy i zająć należne Ci miejsce na szczycie podium. Opowiedz nam coś o sobie, przybliż nam sylwetkę idealnego wirtualnego piłkarza i zdradź, jakie to uczucie wygrać taki turniej. Adrian Machula: Dziękuje. Może idealnego to przesada, choć musi coś w tym być skoro udało mi się pokonać tylu graczy. Nazywam się Adrian, zamieszkuję wspaniałe miasto Kołobrzeg. Obecnie uczęszczam do drugiej klasy liceum ogólnokształcącego i oprócz tego gram w piłkę nożną w klubie MKP Kotwica Kołobrzeg. Wygrać ten turniej przy takiej stawce uczestników jest naprawdę wspaniałe, tym bardziej, że nagroda jest naprawdę nie byle jaka. LL: Jak Ci się grało w turnieju? Jak oceniasz poziom i zachowanie swoich przeciwników? AM: Grało mi się bardzo dobrze. Przed turniejem niepokoiłem się, gdyż wpadłem w lekki dołek, jednak w porę udało mi się wyjść obronną ręką, co w końcowym rozrachunku dało mi zwycięstwo. Jeśli chodzi o zachowanie to jestem mile zaskoczony. Szczerze mówiąc spodziewałem się, że jeśli w grę wchodzą takie pieniądze nie każdy będzie grał fair. Na szczęście niepotrzebnie się tym przejmowałem i wszystko było w porządku. Wielu graczy poznałem już na innych forach i spodziewałem się, że to z nimi przyjdzie zmierzyć się w finale. Przy tak dużej liczbie zawodników trudno żeby turniej był wyrównany i na pewno spora część graczy nie prezentowała wysokiego poziomu, aczkolwiek wiele osób pokazało się z dobrej strony i mnie zaskoczyło. LL: Co myślisz o samej inicjatywie LIVE League? Czy według Ciebie turnieje prowadzone za pośrednictwem usługi Xbox LIVE są dobrym pomysłem? AM: Jak najbardziej, turnieje jak ten przyciągają wielu graczy i pomagają rozwijać się polskiej scenie Xbox. LL: Dużo trenowałeś przed turniejem, a może szukałeś sparing-partnerów np. za pomocą usługi LIVE Play? AM: Przed samym turniejem specjalnie nie trenowałem, po prostu grałem mecze na forach, brałem udział w różnych turniejach. To wszystko z myślą o dobrej zabawie. Nie szukałem żadnych sparing partnerów, ponieważ wiedziałem, że nie będzie miało to większego sensu. Grałem od czasu do czasu z moim znajomym z forum Lutkiem, który zajął w turnieju trzecie miejsce. LL: Czy w jakiś sposób wiążesz swoje plany na przyszłość z profesjonalnym graniem? AM: Raczej nie, FIFA traktuję jako rozrywkę. Gram dla zabicia czasu, dla dobrej zabawy, choć kto wie, co przyniesie nam życie. Bardziej wiąże swą przyszłość z realnym boiskiem. Gratulujemy i życzymy powodzenia uczestnikom kolejnych turniejów.

[za informacją prasową]

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.