W tej grze wszystko jest kwestią perpektywy

W tej grze wszystko jest kwestią perpektywy

W tej grze wszystko jest kwestią perpektywy
marcindmjqtx
09.01.2014 17:09, aktualizacja: 05.01.2016 15:48

Jeśli kręciły Was Portal i Antichamber, to i ta gra-jeszcze-bez-tytułu powinna Was zainteresować.

Na początku muszę ostudzić Wasze nadzieje, tak jak ostudzono i moje - to jeszcze nie jest gra. To tylko projekt studentów z Entertainment Technology Center na uniwersytecie Carnegie Mellon, demo technologiczne, z którego ma powstać gra. Będzie wykorzystywać efekt wymuszonej perspektywy stosowany też w filmie czy fotografii - małe obiekty znajdujące się blisko mogą wydawać się równie duże jak te w oddali i odwrotnie.

Przykłady wymuszonej perspektywy (Google grafika)

Obejrzycie poniższy filmik, to wszystko stanie się jasne. A by zobaczyć w pełni mechaniki gry poczekajcie do zagadki z wentylatorem lub księżycem.

Zdecydowanie grałbym.

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)