W Skyrim nawet błąd gry można zmienić w ciekawą opowieść

Co robicie, gdy gra wyświetli błędne tekstury, postawi obiekty w złych miejscach, dziwacznie zanimuje postacie albo wyrzuci Was poza świat? Restartujecie, ładujecie zapisany stan gry. A może wyruszacie na wyprawę w nieznane?

W Skyrim nawet błąd gry można zmienić w ciekawą opowieść
marcindmjqtx

17.07.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:41

Gracz o pseudonimie Naxum wędrował po prowincji Skyrim, gdy napotkał niezwykłą jaskinię. Opowieść o tym, gdzie go zaprowadziła, zebrał i opisał. I jest to fascynująca lektura o błędzie gry, z którego jego wyobraźnia zrobiła kolejny epizod opowieści ze świata Elder Scrolls.

Znikające lądy, draugry-magowie, strzały znikąd, tajemniczy towarzysz, drzwi w pustkę - to wszystko w niej jest...

1) Cóż żem ja odkrył. Ta jaskinia nie jest tworem natury.

2) Na bógów, gdzie ja jestem?

3) Potykam się próbując odzyskać orientację, gdy widzę znajomy przedmiot. Jednak tu drzwi nie mają żadnego znaczenia.

4) Świat rozciąga się przede mną, a grunt wygląda stabilnie.

5) Jednak z trudem znajduję oparcie dla stóp. Ześlizuję się w szczelinę i walczę, by wrócić na stały grunt.

6) Jak tylko go znajduję, orientuję się, że nie jestem sam.

7) Czy to strażnicy tej sfery? A może inni więźniowie tego miejsca?

8) Jeden ze stworów upuszcza księgę czarów. Czy to może być przypadek? (Clairvoyance - Jasnowidzenie, pokazuje drogę - przyp. P.K.)

9) Czar każe mi wrócić tam, skąd przyszedłem. Nie zamierzam się tak poddawać.

10) Ale wygląda na to, że nie ma innej drogi.

11) Po raz pierwszy spadam.

12) Woda... Musze do niej dotrzeć!

13) Wybawienie.

14) Tym razem będę podążał za zaklęciem.

15) I to by było na tyle.

16) Nagle znów spadam, bez końca. Świat znów się pojawia, ląduję na nim

17) Piękne i przerażające.

18) Przerażające.

19) Pojedynek na śmierć i życie w rozbitym świecie.

20) Potwór nie wydaje się orientować, gdzie jestem. Wstrzymuję się przed zadaniem ostatecznego ciosu.

21) Teraz rozumie.

22) Popłynie z prądem do lepszego świata.

23) Czy to oznacza, że miałbym tu zamieszkać. Nie, muszę znaleźć drogę na zewnątrz.

24) To nie jest "wyjście", które miałem na myśli.

25) I tak zaczyna się moja przygoda.

26) Zamknięte drzwi. Znajduję klucz po drugiej stronie.

27) Nagle - strzały nadlatują znikąd.

28) Strażnik nade mną - nie wolno mi zginąć, nie teraz.

29) W zamieszaniu przypadkiem wcisnąłem "szybkie ładowanie" zamiast zrobić screena. Panikuję! Czy utraciłem ten świat na zawsze?!

30) Wskakuję znów do jaskini. Czy to ta mgła z innego świata, którą widziałem wcześniej.

31) Przede mną roztacza się namacalny świat. Ale nie - on był tu już wcześniej.

32) Nieee!

Truizmy o potędze wyobraźni i kreatywności sobie daruję. Ten gracz osiągnął w niej 81 poziom.

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.