W Rocket League ujawniono szanse na uzyskanie przedmiotów w skrzynkach

Taką jawność lubimy.

W Rocket League ujawniono szanse na uzyskanie przedmiotów w skrzynkach
Joanna Pamięta - Borkowska

24.07.2018 15:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na oficjalnej stronie Rocket League zostały ujawnione (legalnie, to nie żaden przeciek) szanse na wypadnięcie ze skrzynki danej kategorii przedmiotów.

Wygląda to następująco:

  • Rare Item: 55%
  • Very Rare Item: 28%
  • Import Item: 12%
  • Exotic Item: 4%
  • Black Market Item: 1%
  • Szansa na otrzymanie atrybutu Painted: 25%
  • Szansa na otrzymanie atrybutu Certified: 25%

Przy okazji twórcy zaznaczają, że owe współczynniki wyglądały tak samo w momencie wprowadzenia skrzynek we wrześniu 2016. Ujawnienie procentowej szansy to tylko jedna ze zmian, które miały nadejść tego lata - obok Rocket Passa i innego systemu rozwoju.

Obraz

System składa się z trzech stopni - przy otwarciu skrzynki za pomocą klucza lub dekryptora system określa poziom rzadkości: Rare, Very Rare, Import, Exotic lub Black Market. Następnie losowany jest przedmiot w obrębie danego poziomu. A na sam koniec system określa jego atrybut - Painted/ Certified.

Twórcy zarzekają się, że jeśli kiedykolwiek planowana będzie zmiana w procentach, bezzwłocznie poinformują o tym.

Przy okazji przypomnę niedawny artykuł Marcela Piotrowskiego o fenomenie Rocket League.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.