W piątek 13, 13 czarnych kotów zareklamuje F.E.A.R. 2
To nie żart, a kampania reklamowa jaka odbędzie się na ulicach Londynu już w ten piątek. Tak, w zalewie walentynkowej komercji pewnie nie tylko mi umknął fakt, że będziemy mieć piątek 13. Koty mają być tresowane i nosić gustowne koszulki z logiem gry. Cała kampania F.E.A.R. 2 powstała w oparciu o badania pokazujące, że jedne na pięciu Brytyjczyków wierzy w przesądy a wszystko z powodu kryzysu i niechęci do podejmowania ryzyka. Jak zauważa Cahrlene Allen, rzecznik prasowy Warner Bros. Interactive Entertainment:
11.02.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:59
Każdego dnia ludzie są bombardowani przez tyle przekazów reklamowych, że bardzo łatwo je przegapić. Nasze badania mówią jednak, że w ten piątek Brytyjczycy będą szczególnie uważnie szukać objawów pecha, więc ma to sens by przyciągnąć ich uwagę w ten sposób. Muszę przyznać, że kampania jest świetna. Z drugiej strony dożyliśmy czasów, w których reklamy są już na zwykłych zwierzętach, a szmaty z reklamami zasłaniają połowę warszawskich budynków, przez co niezbyt urodziwe miasto wygląda jeszcze gorzej. Pomału mnie to męczy.
[via Kotaku]