W oparach oldskulu – gramy w demo remake’u System Shocka [WIDEO]

Zwiedzamy udostępniony w demie obszar sprawdzając jakie zmiany wprowadzono w stosunku do wydanego 22 lata temu oryginału. Porównujemy wygląd lokacji i mechanikę obu wersji, chwaląc to, co już teraz działa i narzekając na to, co jeszcze należy poprawić.

W oparach oldskulu – gramy w demo remake’u System Shocka [WIDEO]
Paweł Olszewski

04.07.2016 | aktual.: 05.07.2016 07:33

Udostępnienie grywalnego dema powstającej gry już na etapie kampanii kickstarterowej to rzecz godna pochwały i naśladowania, co do tego nie ma chyba wątpliwości. Mam jednak wrażenie, że ta konkretna pokazówka adresowana jest do fanów oryginału, a nie nowych graczy. Kogoś, kto z System Shockiem nie miał wcześniej styczności to konkretne demo raczej nie przekona – pokazuje stosunkowo niewiele, jest sztywne i powolne, brak w nim zapadających w pamięć momentów.

W oparach oldskulu - gramy w remake System Shocka

Genialną robotę robi jednak w przypadku osób, które pamiętają oryginał – uspokaja i pokazuje, że projekt jest w dobrych rękach, a remake będzie tak oldskulowy i wierny pierwowzorowi, jak to tylko w dzisiejszych czasach możliwe. No i skutecznie zaostrza apetyt na obcowanie z pełną wersją, przynajmniej w moim przypadku. Po kilkukrotnym złażeniu wzdłuż i wszerz  udostępnionego obszaru jestem zachwycony tym, że ten projekt powstaje i że jest właśnie taki, jaki jest. Nie mogę się już doczekać wizyty na Cytadeli –i nie chodzi nawet o to, że nowa wersja będzie po prostu ładna. Raczej o to, że w końcu nie będę musiał przeklinać niewygodnego sterowania i uprzykrzającego życie interfejsu, przez które nigdy nie ukończyłem oryginału.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Rafał Kurpiewski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościremakesystem shock
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.