W nowych Wormsach będą... klasy postaci [WORMS REVOLUTION]
Czyli jednak podtytuł nie kłamie. Jakaś rewolucja będzie.
Klasy postaci nie są nowym wynalazkiem, ale w serii Worms jakoś się jeszcze nie pojawiły. Tymczasem, gdy się mocniej zastanowimy - to świetny pomysł, który na pewno wniesie trochę świeżości do rozgrywki, którą przerabiamy już od ponad dekady.
W Revolution klasy będą cztery:
Naukowiec jest słaby i powolny, ale z każdą turą podnosi życie całej drużyny. Może też budować mocniejsze urządzenia - wieżyczki, magnesy itp.
Zwiadowca porusza się szybciej i skacze wyżej, niż inne klasy, ale atakuje nieco słabiej. Jest jednak mniejszy, co oznacza, że trudniej go trafić. Może spaść z większej wysokości, bez uszczerbku na zdrowiu, bo jest lekki. Z tego samego powodu eksplozje odrzucają go dalej.
Heavy (macie propozycję fajnego tłumaczenia?) Jak sama nazwa wskazuje jest najsilniejszym robalem w ekipie. Minusem jest fakt, że w wiele miejsc na planszy po prostu się nie dostanie. Z drugiej strony, eksplozje nie odrzucają go tak daleko, a jego ataki zadają największe obrażenia.
Czwartą klasą jest żołnierz, który będzie standardowym robakiem.
źródło: informacja prasowa
Maciej Kowalik