W nowych Gears of War każdy będzie panem własnego losu
Dotychczasowe odsłony serii Gears of War stawiały na drużynowe potyczki, w których walczyły przeciw sobie małe oddziały żołnierzy COG i Locustów. W Judgement spróbujemy czegoś nowego - walki o przetrwanie na własny rachunek.
28.08.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:36
Jak głosi bowiem notka prasowa:
Debiutujący dziś w grywalnej wersji na targach PAX Prime w Seattle nowy tryb wieloosobowy zwiastuje koniec drużynowych działań taktycznych - tutaj, każdy gracz walczy o przetrwanie na własny rachunek. Po raz pierwszy w historii „gearsów”, tryb Free-For-All stawia przeciw sobie żołnierzy COG, w ostatecznej próbie sprytu i chęci zwycięstwa. Tryb ten nazywać się będzie Free-For-All i wprowadzi model walki znany chociażby z najpopularniejszych FPS-ów, gdzie nie w drużynie siła, lecz w sprycie i szybkim oku każdego ze stających na placu boju zawodników. Nikt nas nie podniesie, nikt nie pomoże w walce na piły łańcuchowe. Przewiduję niezłą rozwałkę.
Wspomniano również w kilku słowach o dwóch nowych mapach - Gondola i Library. Pierwsza z nich to dzielnica apartamentów Coastal Villa - mieszkają tam wyższe sfery Halvo. Każdy z lokali oferuje widok na ocean, prywatne patio czy balkony. To takie zaciszne osiedle, gdzie do ekskluzywnych sklepów i lokali dopłyniemy gondolą. Druga z map to Biblioteka imienia Alexiva Desipicha. W budynku przechowywane są ważne dokumenty dotyczące życia i kariery wyżej wymienionego. Desipich to bowiem historyk, polityk i filozof, ojciec i twórca dokumentów stanowiących podwaliny późniejszej Koalicji Połączonych Rządów ustanowionej wokół ośmiu wartości: Porządku, Dokładności, Czystości, Pracy, Honoru, Lojalności, Wiary i Pokory.
za informacją prasową
Paweł Winiarski