W najnowszym Need For Speed, Autolog będzie śledził postępy gracza bez względu na platformę na której gra

W najnowszym Need For Speed, Autolog będzie śledził postępy gracza bez względu na platformę na której gra

W najnowszym Need For Speed, Autolog będzie śledził postępy gracza bez względu na platformę na której gra
marcindmjqtx
15.08.2012 08:16, aktualizacja: 05.01.2016 16:38

Jeden wyścig na konsoli, jeden na pececie i trochę minigierki na smartfonie? Wszystko liczy się do wspólnej puli.

System "Cloudcompete" zakłada, że gracze będą mogli rywalizować ze sobą na czasy i inne osiągnięcia w grze, bez względu na platformę, na której grają. Tak długo, jak mają znajomych, którzy też mają konto w Autologu, znajomi z Xboksa czy PlayStation 360 mogą rzucać sobie wyzwania.

Podczas gry gracze zbierają "Speedpoints", które lokują ich w ogólny, multiplatformowym rankingu. Punkty zdobywa się zarówno za grę na konsolach, pececie, jak i na wersji gry z telefonów komórkowych. Każdy punkcik się liczy.

Podczas swojej konferencji na Gamescomie, Electronic Arts zaprezentowało także nowy zwiastun gry:

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)