W najnowszym Need For Speed, Autolog będzie śledził postępy gracza bez względu na platformę na której gra
Jeden wyścig na konsoli, jeden na pececie i trochę minigierki na smartfonie? Wszystko liczy się do wspólnej puli.
15.08.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:38
System "Cloudcompete" zakłada, że gracze będą mogli rywalizować ze sobą na czasy i inne osiągnięcia w grze, bez względu na platformę, na której grają. Tak długo, jak mają znajomych, którzy też mają konto w Autologu, znajomi z Xboksa czy PlayStation 360 mogą rzucać sobie wyzwania.
Podczas gry gracze zbierają "Speedpoints", które lokują ich w ogólny, multiplatformowym rankingu. Punkty zdobywa się zarówno za grę na konsolach, pececie, jak i na wersji gry z telefonów komórkowych. Każdy punkcik się liczy.
Podczas swojej konferencji na Gamescomie, Electronic Arts zaprezentowało także nowy zwiastun gry: