W Mortal Kombat X każdy tydzień ma być nową wojną
Weźmiecie w niej udział, czy tego będziecie chcieli czy nie.
Właśnie dlatego na początku gry będziemy musieli opowiedzieć się po stronie jednej z pięciu frakcji. Potem _wszystko_ co zrobimy w grze, będzie oznaczać zdobywanie punktów właśnie dla niej w trwającej tydzień wojnie frakcji. Wygląda na to, że największy wkład w możemy mieć pokonując wrażych reprezentantów w pojedynkach, ale nawet jeśli nie czujecie się na siłach, by rywalizować w sieci możecie dołożyć swoją cegiełkę. I odebrać nagrody, jeśli na koniec wojny to Wasza ekipa zatriumfuje.
Mortal Kombat - zwiastun Next-Gen Tech Studio NetherRealm wprowadziło bowiem do gry także inną nowinkę. Zamiast jednej wieży z wyzwaniami będziemy mieć trzy, których "oferta" będzie zmieniać się z różną częstotliwością. Wyzwania będą polegały na zwyciężeniu w pojedynku, który rozgrywa się w specjalnych warunkach. Mogą to być spadające na arenę bomby. Może chodzić o pokonanie przeciwnika serią konkretnych ciosów. Zaliczenie jednego poziomu, pozwoli nam przejść do następnego.
Lista wyzwań będzie zmieniać się co kilka godzin (Quick Tower) lub raz dziennie (Daily Tower). Najtrudniejszym wyzwaniem będzie Premium Tower, oferujące nowe wyzwania raz na tydzień oraz ich najwyższy poziom trudności. I dorzuci najwięcej punktów naszej frakcji.
Dodajmy jeszcze, że Netherrealm pracuje nad Mortal Kombat X na PC, PS4 i Xboksie One. Wersję na konsole poprzedniej generacji zlecono ekipie High Voltage.
[źródło: Eurogamer, Videogamer]
Maciej Kowalik