W inFamous: Second Son zmienimy sobie porę dnia
Twórcy planują też zablokować framerate, by animacja nie skakała w trakcie gry.
W recenzji inFamous: Second Son pisałem o tym, że pora dnia w grze nie zmienia się sama, lecz w zależności od misji. W planowanej aktualizacji producent odda władzę nad tym elementem graczom, przy czym by bawić się tą opcją, trzeba będzie przejść grę.
Na tym nie koniec zmian. Sucker Punch wprowadzi "sztywną" animację na poziomie 30 fps'ów. Tłumaczy to tym, że niektórzy gracze odczuwają dyskomfort, gdy framerate podskoczy powyżej tego poziomu (Eurogamer wyliczył, że niekiedy nawet do 35 fps'ów). Ja dziwię się, że nie wspomniano o wychyleniach w drugą stronę - Drugi Syn potrafi niemiłosiernie przyciąć, na co również wracałem uwagę w recenzji.
Po trzecie, będzie też można wyłączyć HUD, jeśli komuś bardzo przeszkadza.
Aktualizacja pojawi się najwcześniej na dwa tygodnie. I jest fajnym dowodem na to, że warto komentować na forach i w innych miejscach sieci, bo producenci biorą sobie do serca uwagi graczy. Przynajmniej niekiedy.
[Źródło: PS Blog]
Marcin Kosman