W fortecy Armikrog czeka duchowy następca The Neverhood

Macie ochotę na kolejną przygodę z plastelinowym ludkiem w roli głównej?

W fortecy Armikrog czeka duchowy następca The Neverhood
marcindmjqtx

29.05.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:13

Takie pytanie stawiają autorzy projektu, który właśnie zadebiutował w serwisie Kickstarter. Pod szyldem Pencil Test Studios udało się zebrać wielu członków, którzy w 1996 roku pozwolili nam wcielić się w Klaymana. W tym głównego projektanta - Douga TenNapela.

Opis celu zbiórki to w zasadzie jedno wielkie świadectwo tego, że autorom marzy się kolejna, wyrzeźbiona w plastelinie gra, która i zabawi i rozśmieszy. Dokładnie jak oryginał. W tworzenie Armikrog włożono już 100 tysięcy dolarów, TenNapel i jego koledzy zabiegają o kolejne dziewięćset, by ukończyć projekt.

Zbiórka ruszyła z kopyta i można się spodziewać, że zakończy się sukcesem. Wystarczy więc dorzucić się i czekać, aż gra pojawi się na PC, Makach i komputerach wyposażonych w Linuksa. Ufundowany za milion dolarów Armikrog rozmiarem ma nie odbiegać od Neverhooda. Ewentualna nadwyżka zostanie przeznaczona na rozbudowanie projektu. Więcej szczegółów znajdziecie w opisie projektu.

źródło: Kickstarter

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.