W Deus Ex: Mankind Divided nie zabraknie graficznych fajerwerków

Napędzający grę silnik Dawn ma w zanadrzu kilka ukrytych pod skomplikowanymi nazwami sztuczek.

W Deus Ex: Mankind Divided nie zabraknie graficznych fajerwerków
marcindmjqtx

18.06.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:01

Global illumination, parallax occlusion mapping, screen space reflection - to kilka z asów w rękawie działu technologicznego Eidos Montreal. Fachowe nazwy nie powiedzą jednak wiele przeciętnemu zjadaczowi chleba. O wiele lepiej działają na nas obrazy. I to własnie na nich skupia się pokazówka silnika Dawn.

Robi wrażenie? To zupełnie jak przygotowany na E3 zwiastun wprowadzający do nowej przygody Adama Jensena.

[Źródło: Deus Ex]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.