W Dark Souls II nikt nie będzie bezpieczny
Premiera Dark Souls II coraz bliżej, a światło dzienne ujrzały właśnie nowe szczegóły odnośnie zabawy online. Zmiany nie są ogromne, ale mogą sprawić, że gra będzie jeszcze ciekawsza.
28.01.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:47
Yui Tanimura w wywiadzie dla Official PlayStation Magazine zdradził kilka ciekawych szczegółów dotyczących rozgrywki online w Dark Souls II. Zapytany o to, jak dobierani będą przeciwnicy w grze, odpowiedział:
Wcześniej dobieranie przeciwników zależne było od poziomu postaci. Teraz też tak będzie, ale chcemy się skupić również na czasie, jaki gracz spędza na rozgrywce. Dodatkowo będą punkty ujemne dla osób, które nawiedzają światy innych i stale przegrywają, więc poziom ryzyka potyczek online się zwiększy. Pojawi się również system, który wyłapie rzezimieszków notorycznie atakujących innych graczy lub zabijających NPC-ów i zmotywuje resztę, by ich ścigać. Dodatkowo teraz nawiedzić będzie można również gracza, który nie przywrócił swojej postaci człowieczeństwa.
A Wy jak wiele czasu spędziliście nawiedzając światy innych graczy? A może często przyzywaliście innych na pomoc?
[Źródło: vg247]
Mateusz Wacyra