W Dark Souls 3 pojawi się mana, a szybka podróż będzie dostępna od samego początku
Game Informer zdradza kilka szczegółów dotyczących nowej gry From Software.
marcindmjqtx
09.09.2015 | aktual.: 05.01.2016 14:54
Dzięki Game Informerowi dowiedzieliśmy się kilku nowych rzeczy na temat wciąż owianego delikatną tajemnicą Dark Souls 3. Co ulegnie zmianie, a co pozostanie takie samo względem poprzednich gier From Software?
- Szybka podróż będzie dostępna od samego początku, podobnie jak miało to miejsce w Dark Souls 2.
- Na pewno pojawi się możliwość "przebranżowienia" naszej postaci i rozdania ponownie punktów, Miyazaki nie jest tylko jeszcze pewien, czy odbędzie się to za pomocą Soul Vessel.
- New Game+ będzie oczywiście obecne. Pojawią się w nim nowe bronie i przedmioty, a umiejscowienie niektórych przeciwników zostanie zmienione.
- Wytrzymałość broni ma być balansem pomiędzy poprzednimi częściami. Miyazaki uważa, że w Dark Souls bronie były zbyt wytrzymałe, a w Dark Souls 2 niszczyły się zbyt szybko. Teraz ma nadzieję znaleźć złoty środek.
- Nie znajdziemy odpowiednika dzwonków do przyzywania graczy z Bloodborne'a. System pozostanie taki sam jak w poprzednich grach serii, dopasowując graczy na podstawie poziomu duszy.
- Ukryte przejścia będą obecne, ale odkryjemy je, niszcząc elementy otoczenia, a nie wciskając przycisk interakcji. Wracamy więc do standardu znanego z pierwszych Dusz.
- Czary nie będą już związane z określoną liczbą użyć, która odnawia się przy ognisku. Zamiast tego pojawi się pasek many. Same zaklęcia mają być tym razem zróżnicowane, a nie - jak dotąd - dosyć podobne i w efekcie nudne.
Jak Wam się podobają te wieści? Mnie osobiście najbardziej cieszy ostatni punkt - w Dark Souls zawsze grałem klasą czarującą. Z otwartymi ramionami przywitam ciekawsze czary i nowy system oparty na manie. Brzmi to jak potencjał poważniejszej zmiany w mechanice gry. Po raz pierwszy od zagrania w demo na Gamescomie zaczynam ekscytować się perspektywą nowych wyzwań.
[źródło: Game Informer]
Patryk Fijałkowski